CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

joi, 29 mai 2008

Alexutzza

Ea e Alexutzza, intotdeauna este langa mine cand am nevoie de ea, ne-am cunoscut la un stand up de-a lu' Achmed, teroristu' mort, zicea ca ii e var mai indepartat, a fost dragoste la prima vedere. Pe 1 noiembrie implinim un an de cand ne cunostem si toate merg atat de bine ...mai putin ea, dar asta nu ne impiedica sa mergem la mall. Imi place sa-i vad pe ceilalti emo cum crapa de ciuda ca ei au doar niste textile cu cranii iar eu the real thing. Atunci o scot din sacul de plastic si ne plimbam de mana din cauza asta deseori se intampla sa se piarda de mine, noroc cu baiatu de la paza ca s-a invatat sa o asambleze repede, i-am zis sa nu mai fuga dupa reduceri ca se imprastie toata dar niciodata nu ma asculta...

0 comentarii: